دبیر حزب اسلامی کار استان قزوین گفت: جناح‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب زمانی می‌توانند سینه سپر کرده و حرف بزنند که به نفع مردم کار کرده باشند نه اینکه به فکر انتصابات دوستان و آشنایان نزدیک خود باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مصطفی جولاده‌نیکو به همراه سیدجمال خضری دبیر حزب اراده ملت استان قزوین و اعضای احزاب اسلامی کار استان قزوین و حزب اراده ملت استان در دیدار با حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین اظهار کرد: احزاب باید در حوزه صنعت، فرهنگ و سلامت ورود پیدا کنند که این موضوع، اعتقاد حزب اسلامی کار و اراده ملت استان قزوین است و اعلام آمادگی هم می‌کنیم.

وی افزود: در زمینه‌های مختلف حرف‌هایی زده شده اما فقط در حد حرف بوده و عملی نشده و از طرف مقابل هیچ اقدامی صورت نگرفته است؛ طالب این امر هستیم که مردم را به نظام و دولت علاقمند کنیم .

دبیر حزب اسلامی کار استان قزوین ادامه داد: قصد داشتیم در قزوین خانه احزاب را راه‌اندازی کنیم که به نوعی از سوی بعضی از افراد سیاسیون در استان قزوین سنگ‌اندازی  شد و در نهایت خانه صنعت استان قزوین را راه‌اندازی کردیم.

جولاده‌نیکو اضافه کرد: هدف از راه‌اندازی خانه احزاب، فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی بوده و باید به سمت سوی کار گروهی رفته و در ابعاد مختلف ورود پیدا کنیم که تنها راه این است که از مردم استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خیلی از افراد که در احزاب هستند زیاد علاقه چندانی ندارند و فقط در زمان انتخابات می‌گویند به این و آن رأی بدهیم . در نهایت حزب اسلامی کار و اراده ملت استان قزوین آمادگی دارد به طور گروهی در بخش صنعت ورود یابد.

احزاب باید مشکلات مردم را حل کنند

رئیس خانه صنعت جوانان استان قزوین همچنین با هیأت‌همراه خود در دیدار با مهرعلیان رئیس مرکز بهداشت شهید بلندیان استان بیان کرد: جناح‌های سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب زمانی می‌توانند سینه سپر کرده و حرف بزنند که به نفع مردم کار کرده باشند نه اینکه به فکر انتصابات دوستان و آشنایان نزدیک خود باشند.

جولاده نیکو 01

جولاده‌نیکو افزود: جناح‌ها و احزاب باید مشکلات مردم را حل کنند  اعم از اینکه مشکلات درزمینه صنعت باشد و یا در بخش سلامت و فرهنگ باشد.

وی ادامه داد: مشکلی که با مدیران استان داریم و منتقدانه باید صحبت کنم این است که حزب اسلامی کار برای مردم کار می‌کند نه مانند بعضی احزاب که به فکر پست و مقام هستند.

این مسئول اضافه کرد: بحث گروهی را دوست داریم انجام دهیم  اما مسئولان استان قزوین اصلا تمایل به انجام این کار را ندارند در حالی که نهادینه شدن و فرهنگ‌سازی در این زمینه لازم بوده و باید فعالیت احزاب گروهی شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.