در کلنگ‌زنی احداث میدان میوه و تره‌بار شهر آبیک مطرح شد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین هم با الحاقیه بیمارستان شهدای آبیک موافقت کرده که امیدواریم اتفاقات خوبی در این زمینه رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، در مراسمی و با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک، اعضای شورای‌شهر آبیک و جمعی از مردم این شهر کلنگ احداث میدان میوه و تره‌بار شهر آبیک به زمین زده شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک دراین مراسم اظهار کرد: هنر این نیست که در وضعیت ایده‌آل، مدیریت صورت گیرد و اگر شرایط مهیا نبود کار را بر زمین بگذاریم بلکه هنر این است که در شرایط و اوضاع موجود کار بر زمین نماند.

وی افزود: مدیران ارشد شهرستان آبیک با تمام مشکلاتی که در کشور حاکم است رشد و توسعه شهرستان را متوقف نکرده‌اند.

امام جمعه شهرستان آبیک ادامه داد: طی جلسه‌ای با رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی، فرماندار آبیک و پیمانکار و مشاوران پروژه آبرسانی از سد طالقان به استان قزوین و شهر آبیک 20 میلیارد تومان اعتبار برای خرید لوله انتقال آب به شهر آبیک اختصاص یافت و مقرر شده طبق قول مسئولان تا پاییز امسال آب به شهر آبیک برسد.

حسینی‌میرامینی اضافه کرد: با توجه به تزریق 50 میلیارد ریال اعتبار به دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین با پیگیری شده از سوی رئیسی کمیسوین اصل 90 مجلس شورای اسلامی، تا تیر ماه امسال خریداری تجهیزات برای بیمارستان شهدا صورت می‌گیرد و از سوی وزیر بهداشت هم قول تامین اعتبار میلیاردی برای بیمارستان داده شده است.

وی خاطرنشان کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین هم با الحاقیه بیمارستان شهدای آبیک موافقت کرده که امیدواریم اتفاقات خوبی در این زمینه رقم بخورد.

امام جمعه شهرستان آبیک حضور کارگشای مردم و مسئولان را در حفظ و صاینت از پیغمبرکوه را اوج اتحاد آنان دانست و بیان کرد: موضوع پیغمبرکوه برای آبیک حیثیتی است و در این زمان فعلی است که مسئولان باید عیار خود را نشان دهند و مردم هم باید در صحنه باشند و هر کس هر جایی باید نشان دهد پیغمبرکوه برایش مهم است.

حسینی‌میرامینی افزود: پیغمبرکوه ظرفیت‌های بسیاری دارد که می‌توان به بکر بودن، وجود چشمه‌سارها، پوشش جانوری و گیاهی، دسترسی به آن به مراتب بهتر از باراجین قزوین اشاره کرد.

وی ادامه داد: آبیک راه نفس ندارد و با توجه به اعتراض مردم مبنی بر اینکه تفرجگاه با نشاط در این شهر ندارند، پیغمبرکوه می‌تواند بهترین فضای تفریحی و تفرجگاهی کنار اتوبانی باشد که در هفته 14 میلیون نفر مسافر از آن تردد می‌کند.

امام جمعه شهرستان آبیک اضافه کرد: در عالم دو نوع هدایت داریم که شامل هدایت تکوینی و تشریعی است و در هدایت تکوینی جبر وجود دارد و از اختیار خارج است اما در هدایت تشریعی، به انسان احترام گذاشته شده و اختیار داده شده است.

حسینی‌میرامینی خاطرنشان کرد: کسانی که نسبت به انجام نماز و روزه و عبادات دیگر بی‌تفاوت هستند در واقع برای خود احترام و ارزش قائل نیستند چرا که خدا در آیه لقد کرمنا بنی‌آدم... قدرت انتخاب به انسان داده و برای انسان ارزش قائل شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.