به گزارش ایرنا حجت الاسلام سید مهدی حسینی روز چهارشنبه در نشستی که به منظور از سرگرفتن این طرح عمرانی برگزار شد، افزود: احداث تالار شهر در راستای ایجاد جایگاه و مکانی مناسب برای فعالت متمرکز و منسجم هنرمندان استان قزوین در رشته‌های مختلف هنری از جمله اجرای نمایش و کنسرت‌های موسیقی است.
وی اضافه کرد: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نگاه ویژه‌ای به اجرایی شدن این پروژه داشته چراکه احداث این تالار سبب ایجاد دلگرمی و انگیزه در هنرمندان استان در رشته‌های مختلف هنری می‌شود.
حجت الاسلا حسینی ادامه داد: طرح احداث تالار شهر قزوین یک پروژه ملی است که ١٠ هزار متر مربع مساحت دارد و ١١ هزار متر فضای داخلی برای احداث سالن‌های داخلی استفاده می‌شود.
وی گفت: این مجتمع فرهنگی و هنری با عنوان تالار شهر قزوین همزمان با پروژه‌های ١٥ استان‌ دیگر آغاز شده که برخی از استان‌ها با مشکلاتی روبرو بوده‌اند و دراستان قزوین نیز به علت تاخیر در برخی مراحل امروز با حدود ١٥ درصد پیشرفت فیزیکی نیمه‌تمام مانده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: به دلیل پیشرفت فیزیکی کم، اعتبار لازم برای اتمام طرح تالار شهر تخصیص نیافته و اعتبارات به سمت پروژه های دیگر در وزارت ارشاد سوق داده شده و اکنون نیازمند یک پشتکار و همتی جانانه هستیم تا این پروژه را فعال کرده و با از سرگیری آن بتوانیم کمک های مالی استانداری، شهرداری و وزارتخانه را در جهت به پیش راندن این پرژوه جذب کنیم.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.