علیرضا وارثی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در قالب طرح ضیافت مهر استاندار و معاونان، نمایندگان مجلس، امام جمعه و مسئولان استانی از خانواده های تحت پوشش سازمان بهزیستی برای مرتفع کردن مشکلات و نیازهای آنان بازدید می کنند.
وی اضافه کرد: تهیه سبد غذایی، برگزاری مراسم افطاری خاص افراد مقیم شیرخوارگاه ها توسط خیرین، معرفی رایگان مددجویان به پزشکان داوطلب، برگزاری نشست شورای مشارکت های مردمی شهرستان ها، هماهنگی با موسسات خیریه تحت پوشش جهت حمایت بیشتر از افراد نیازمند و برنامه ریزی و هماهنگی با دستگاه های مرتبط جهت جمع آوری زکات فطره از دیگر بخش های طرح ضیافت مهر است.
وارثی همچنین از اجرای طرح کودکان حامی خبر داد و گفت: در این طرح فرزندان تحت پوشش در سنین متفاوت از تولد تا 18 سالگی توسط افراد خیرخواه، در زمینه های تحصیلی، درمانی و معیشتی مورد حمایت قرار گرفته و ماهانه مبالغی به حساب آنان واریز می کنند.
وی، اجرای طرح داوطلبین را نیز از دیگر بخش های خدمات خیریه بهزیستی در این ایام عنوان کرد و گفت: داوطلبان یکی از اهرم های موثر و یکی از بزرگ ‌ترین سرمایه های سازمان بهزیستی و ستون اصلی آن هستند و یکی از روش‌های کمک به این سازمان، فعالیت داوطلبانه است.
مدیرکل بهزیستی قزوین همچنین با اشاره به اجرای طرح شکرانه سلامت،گفت: در این طرح کارکنان ادارات از طریق اهدای چهار رقم آخر فیش حقوقی و یا رقم های دلخواه از طریق حوزه مالی مبالغ را جمع آوری و به حساب مشارکت های بهزیستی واریز می کنند.
وارثی افزود: خیران و داوطلبان می توانند کمک های خود به مددجویان بهزیستی را به شماره های250492134532281 ، 5029081015702620 و یا موبایل پیمنت #1400009*4*73 واریز کنند.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.