به گزارش ایرنا، علی فرخزاد روز دوشنبه در نشست کارگروه قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده تصریح کرد: با توجه به معین بودن استان قزوین در شهرستان دلفان لرستان، اولویت کمک و بازسازی منازل در این مناطق باید برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی باشد.
وی کسب رتبه سوم قزوین در جمع آوری کمک های غیرنقدی به سیل زدگان کشور را حایز اهمیت برشمرد و تاکید کرد: این مهم بیانگر یکدلی و همراهی همه بخش ها و مجموعه های مختلف استان بود که با وجود در اختیار داشتن کمتر از یک صدم وسعت خاک کشور توانست هفت درصد از کمک های جمع آوری شده کشور را به خود اختصاص دهد.
به گفته این مسئول، از فرصت ماه مبارک رمضان برای جمع آوری کمک های خیرخواهانه مردم و هدایت و هزینه کرد آن برای مناطق آسیب دیده کشور باید نهایت استفاده را به عمل آورد.
فرخزاد با اشاره به جمع آوری کمک های غیرنقدی،افزود: با توجه به نیاز مبرم مردم مناطق سیل زده به واحدهای مسکونی، این کمک ها باید در راستای تهیه و تامین مصالح ساختمانی و یا خدمات جانبی مربوط به آن باشد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین با اشاره به ابلاغ ماده 10 و 12 در آینده نزدیک، گفت: با انجام این کار که 30 درصد اعتبارات را همه ساله و در ابتدای سال در اختیار مدیریت بحران استانداری ها ‌قرار می دهد، می تواند بخش مهمی از نیازهای اولیه را پاسخگو بود.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.