خیرالله رحمانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با وجود پایان یافتن احداث ساختمان دبیرستان انرژی اتمی قزوین، بهره برداری و فعالیت آن در گرو رفع اشکال های قانونی است که از سوی دستگاه های نظارتی مطرح شده است.
وی ادامه داد: در انتقال زمین برای ساخت این دبیرستان طی توافقی که بین استاندار سابق و مدیرکل وقت آموزش و پرورش امضاء شد، زمینی برای ساخت این دبیرستان در اختیار سازمان انرژی اتمی قرار گرفت و اکنون نیز احداث ساختمان آن به پایان رسیده است.
وی اضافه کرد: در حال حاضر تنها نکته مبهم این است که این زمین به شرکتی با نام انرژی های نوین منتقل شده که هنوز اثبات نشده متعلق به سازمان انرژی اتمی است.
رحمانی ادامه داد: در صورت رفع ابهام دستگاه های نظارتی و محرز شدن اینکه شرکت مورد نظر متعلق به سازمان انرژی اتمی است مقدمات راه اندازی مدرسه نیز فراهم می شود چرا که بر اساس قانون، دستگاه های دولتی می توانند ملکی را به دستگاه دولتی دیگر واگذار کنند.
وی در خصوص فراخوان های ثبت نام در این دبیرستان که در برخی نقاط شهر قزوین نصب شده است نیز افزود: این مدرسه از ابتدا به عنوان مدرسه غیر دولتی احداث شده و تاکنون آموزش و پرورش هیچ فراخوانی برای پذیرش دانش آموز در آن منتشر نکرده است.
وی با بیان اینکه راه اندازی دبیرستان انرژی اتمی یک افتخار و دستاورد ارزشمند برای قزوین خواهد بود،افزود: آموزش و پرورش استان تمام تلاش خود را جهت استقرار و افتتاح این مدرسه انجام می دهد و رایزنی در این خصوص در حال انجام است.
عملیات احداث دبیرستان انرژی اتمی قزوین به عنوان سومین مدرسه انرژی اتمی کشور 26 اردیبهشت ماه سال 96 با حضور دکتر علی اکبر صالحی معاون رییس جمهوری در زمینی به وسعت چهار هزار متر مربع در منطقه پونک قزوین آغاز شد و هم اکنون نیز ساخت آن به پایان رسیده است.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.