23 طرح عمرانی و خدماتی شهرداری قزوین به مناسبت هفته شوراها روز یکشنبه با حضور جمعی از مسئولان مورد بهره‌برداری و کلنگ زنی قرار گرفت.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، این مراسم با حضور استاندار، فرماندار شهرستان قزوین،معاونت عمرانی استانداری، مدیرکل ستاد بحران، شهردار و اعضای شوراهای اسلامی برگزار شد.

از بین این طرح ها، 21 پروژه افتتاح و سه طرح نیز کلنگ زنی شد.

برای بهره برداری از 21 طرح مدیریت شهری افتتاح شده 177 میلیارد و 180 میلیون ریال اعتبار صرف شده است. 100 میلیارد ریال نیز برای اجرا و ساخت طرح های کلنگ زنی شده در این مراسم هزینه خواهد شد.

فاز یک پیاده راه طالقانی با 7 میلیارد و 500 میلیون ریال، بازپیرایی بوستان های سطح شهر با 15 میلیارد ریال، توسعه سیستم آبیاری قطره ای 5 میلیارد و 300 میلیون ریال، ایمن سازی بستر بازیگاه ها با 6 میلیارد و 330 میلیون ریال،احداث 19 بازیگاه و نوسازی وسایل بازی 2 میلیارد و 420 میلیون ریال، توسعه فضای سبز چهار بوستان با 2 میلیارد و 100 میلیون ریال، نصب تابلوهای جدید راهنمایی با 8 میلیارد ریال، 20 دستگاه مینی بوس ناوگان حمل و نقل عمومی با 80 میلیارد ریال اعتبار و هوشمندسازی پنج تقاطع سطح شهر با 7 میلیارد ریال از جمله طرح های افتتاح شده شهرداری قزوین در روز جاری بود.

در این مراسم همچنین کلنگ احداث یک استخر سرپوشیده در توقفگاه امام علی (ع) با 20 میلیارد ریال اعتبار، مجتمع کاسپین با 30 میلیارد ریال و بارانداز ملی با 50 میلیارد ریال اعتبار به زمین زده شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.