حجت الاسلام مرتضی فاطمیان روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری همایش حکمت مطهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیاری از مردم اقبالیه برای تامین کوچکترین ضروریات معیشتی در مضیقه هستند که امیدواریم با توجه جدی مسئولان برای رفع آنها اقدام شود.
وی گرانی را اصلی ترین مشکل کشور عنوان کرد و اظهار داشت:مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم از قبیل افزایش قیمت کالاها و اقلام ضروری تنها با عزم جهادی و همت جمعی مسئولان و مردم برطرف می شود و در این شرایط جنگ اقتصادی هیچگونه کوتاهی از سوی مدیران قابل قبول نیست.
امام جمعه شهر اقبالیه با اشاره به تحریم های دشمنان علیه ایران، تصریح کرد: تحریم های آمریکا و تصمیمات بین المللی برای فشار بر ایران تنها 20 درصد بر روی کشور اثر می گذارد در حالیکه 80 درصد مشکلات امروز جامعه به دلیل غافل شدن از ظرفیت های داخلی کشور است.
حجت الاسلام فاطمیان با بیان اینکه امنیت فعلی ایران بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: تحت رهبری داهیانه مقام معظم رهبری هم اینک امنیت در همه جای کشور برقرار است و اگر به رهنمودهای ایشان در عرصه اقتصاد مقاومتی و رونق تولید نیز توجه کنیم از پس همه مشکلات برمی آییم.
امام جمعه اقبالیه یادآور شد: انقلاب اسلامی همواره در طول 40 سال گذشته پیام بزرگی و عظمت را به سراسر جهان مخابره کرده و همه باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.
اقبالیه از توابع بخش مرکزی شهرستان قزوین بوده و در ۱۰ کیلومتری جنوب غربی شهر قزوین واقع شده است.
9925* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.