طی مراسمی و با حضور مسئولان استانی، نمایشگاه انفرادی عکس طبیعت در شهرستان آبیک افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، طی مراسمی و با حضور حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهر آبیک، فرحناز جهان‌تیغ سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک، مرتضی نعمتی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک و کبری کشاورزیان سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان آبیک و جمعی از هنرمندان نمایشگاه انفرادی عکس طبیعت در نگارخانه شهریار فرهنگسرای باران شهرستان آبیک افتتاح شد.

در این نمایشگاه 30 قطعه عکس طبیعت بر روی شاسی 30 در40  از سوی عضو انجمن سینمای جوان شهرستان آبیک به نمایش گذاشته شده که شامل کوچه باغ، کوه‌های در هم تنیده برفی بود.

همچنین در این نمایشگاه عکس‌هایی از دریاچه اوان الموت استان قزوین، دریا و صدف شمال، خانه کاهگلی، غروب آفتاب، شکوفه درختان و برف نشسته روی تنه درختان به چشم می‌خورد.

این نمایشگاه به مدت یک هفته صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20 برای بازدید علامندان دایر است.

به گزارش ایلنا، مسابقه زنده نقاشی (ورک‌شاپ) به مناسبت هفته سلامت با حضور 32 کودک پنج تا 12 ساله برگزار شد که کودکان در زمینه سلامت و بهداشت نقاشی‌هایی را بر روی کاغذ به تصویر کشیدند.

در این برنامه به تمام کودکان شرکت‌کننده در ورک‌شاپ کتاب آموزشی و لوازم بهداشتی اهدا شد.

همچنین در این مراسم از برندگان مسابقه انقلابی «من انقلابی‌ام» به مناسبت چهل سالگی انقلاب تجلیل شد؛ در این مسابقه 33 عکاس آماتور و 19 عکاس در بخش حرفه‌ای شرکت کرده بودند که امروز از پنج برگزیده عکس آماتور و سه عکاس حرفه‌ای تجلیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.