به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ،آیت ‌الله عبدالکریم عابدینی در مراسم تجلیل از اساتید حوزه‌های علمیه استان قزوین که به مناسبت سالروز شهادت شهید مطهری و روز معلم برگزار شد، یاد و خاطره شهید مطهری و روز معلم را گرامی داشت و گفت: باید قدردان معلمان بزرگ استان نظیر آیت‌الله باریک‌بین، آیت‌الله مظفری، آیت‌الله سامت، آیت‌الله ابوترابی، آیت‌الله شالی، آیت‌الله مهدوی و علامه رفیعی باشیم و یاد و خاطره آن عزیزان را همواره گرامی بداریم.
آیت‌الله عابدینی در ادامه به ویژگی‌های شهید مطهری پرداخت و بیان کرد: ایشان شخصیتی متفکر و اندیشمند داشتند و در علوم مختلف دینی صاحب اندیشه و فکر بود.
رئیس شورای عالی حوزه‌های علمیه استان قزوین عنوان کرد: شهید مطهری با قرآن و نهج‌البلاغه مانوس بود و هر روز سهمی از قرآن را برای خود در نظر گرفته و آن را مطالعه می‌کرد.
وی به ذکر خاطره‌ای از مرحوم باریک‌بین در زمان سفر شهید مطهری به قزوین پرداخت و یادآور شد: مرحوم آیت‌الله باریک بین ‌فرمودند شهید مطهری در زمان سفر به قزوین برای تبلیغ در خانه ایشان مستقر شده بود و من از نزدیک شاهد بودم که شهید مطهری هر روز بخشی از قرآن را برای خود در نظر گرفته و حتما آن را مطالعه می‌کرد.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به شهادت روحانی همدانی خاطرنشان کرد: این روحانی عزیز با مظلومیت بسیار زیاد به شهادت رسید و مظلومیت ایشان و فرزندانش قلب همه را جریحه‌دار کرد.
وی با محکوم کردن اعدام 37 مظلوم توسط آل سعود در عربستان،گفت:امیدواریم خون این بیگناهان دامن آل سعود خائن و ظالم را بگیرد و به زودی شاهد سرنگونی این رژیم باشیم.
6104* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.