علی فرخزاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خارج کردن زمین های کشاورزی از چرخه تولید و تغییر کاربری آنها ممنوع است و با متخلفان و سودجویان در این زمینه برخورد خواهد شد.
معاون عمرانی استاندار قزوین با اشاره به عوام فریبی و تبلیغات زیاد سودجویان برای فروش برخی زمین های اطراف شهر قزوین به این بهانه که روزی تغییر کاربری و ارزش افزوده خواهند یافت، افزود: متاسفانه اخیر شاهد خرید و فروش های خارج از محدوه شهر قزوین هستیم که با قیمت های بسیار بالا صورت می گیرد ولی یک دهم آنها نیز ارزش ندارند.
فرخ زاد افزود: مطابق با حریم مصوب شهر، کاربری کلیه اراضی واقع در اطراف شهر قزوین از جمله حواشی مسیر کمربندی شرق قزوین و جاده در دست ساخت مهرگان به قزوین، زراعی و باغی بوده و هرگونه ساخت و ساز و تغییر کاربری در این اراضی غیر مجاز و تخلف محسوب می شود.
معاون استاندار اضافه کرد: به هیچ عنوان این اراضی تغییر کاربری نمی یابد چون مجوز تغییر کاربری آنها نه در اختیار استان و نه مجموعه مدیریت شهری است.
وی گفت: در شورای حفظ حقوق بیت المال که با ریاست رییس کل دادستری استان برگزار شد، تصمیم گرفتیم با این سودجویان که تعداد آنها زیاد هم نیست برخورد شود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.