به گزارش ایرنا، داود محمدی روز چهارشنبه در جلسه شوراهای اسلامی شهر و روستای بخش مرکزی الموت شرقی افزود: با وجود تنگناهای اعتباری دولت برای احداث جاده الموت شرقی به تنکابن چهار هزار و 500 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اضافه کرد: دولت برای انجام طرح های گازرسانی در روستاها بیش از هزار میلیارد ریال از بانک های کشور تسهیلات دریافت کرده که نشان از همت بالای دولت در حوزه گاز رسانی است.
محمدی با بیان اینکه بودجه و اعتبارات شوراهای الموت بسیار محدود است، اظهار داشت: اقدامات مردم این منطقه همواره در میزبانی از گردشگران داخلی و خارجی جای تقدیر و تشکر دارد و امید است که صنعت گردشگری در این منطقه همواره توسعه یابد.
این نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست اهالی منطقه برای احداث پست 63 کیلووات، گفت: به طور حتم راه اندازی این پست نه تنها کمبود برق الموت شرقی را جبران می کند بلکه می تواند زیرساختی برای ایجاد شهرک صنعتی در این منطقه باشد.
محمدی به برخی از خواسته های مردم الموت شرقی پرداخت و عنوان کرد: ترمیم و اصلاح راه های روستایی همواره در اولویت قرار دارد و تاکنون برای آسفالت راه های روستایی منطقه بیش از 40 میلیارد ریال هزینه شده است.
وی به مجتمع آبرسانی الموت شرقی اشاره کرد و گفت: امسال با اجازه مقام معظم رهبری از صندوق توسعه ملی اعتبار ویژه ای برای این مجتمع درنظر گرفته شده است و حل مشکلات آن در دستور کار قرار دارد.
الموت شرقی از توابع شهرستان قزوین بوده و در 75 کیلومتری شهر قزوین واقع شده است.
9925* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.