مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته درصدد هستیم با برگزاری جشن‌های ماه مبارک رمضان، ظرفیت حداکثری مردم برای کمک به سیل‌زدگان بهره گیریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، قدرت الله مهدیخانی روز سه شنبه در نشستی که به منظور هماهنگی و برنامه ریزی برای برگزاری جشن های گلریزان ماه مبارک رمضان با حضور تنی چند از مسؤلین دولتی و نهاد های مردمی برگزار شد،افزود: متاسفانه سیل امسال که چند استان را تحت تاثیر قرار داد، خسارات زیادی را به بار آورده که بیشتر مناطق درگیر نیز از جمله مناطق محروم کشور هستند.

مهدیخانی با اشاره به مشارکت بالای مردم برای کمک به حادثه دیدگان در جریان سیل اخیر در کشور، ادامه داد: حجم عظیمی از اقلام ارسالی به مناطق سیل زده کشور از محل کمک های مردمی است که نحوه اطلاع رسانی ، جمع آوری و توزیع آنها از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افرود: جشن ها و همایش های مناسبتی، فرصت مغتنمی است که از طریق آن می توان مشارکت حداکثری مردم را جلب نمود که امسال با برنامه ریزی های انجام گرفته درصدد هستیم با برگزاری جشن های ماه مبارک رمضان، از این ظرفیت حداکثر بهره برداری انجام گیرد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.