به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد قزوین، مجید مومنی روز سه شنبه با اعلام این خبر افزود: عملیات بازسازی و نوسازی این منازل خسارت دیده پس از بررسی های لازم آغاز خواهد شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین همچنین اضافه کرد: اگرچه قزوین در موضوع سیل یکی از استان های بحرانی همانند سه استان لرستان، خوزستان و مازندران نبود اما تعدادی از واحدهای مسکونی آن از جمله برخی منازل مددجویان کمیته امداد در آن خسارت دید.
مومنی همچنین گفت: در بازدید از برخی از واحدهای مسکونی شاهد تخریب جزئی و کلی هستیم که به نظر می رسد با تدبیر و برنامه ریزی مناسب لازم است به سیل زدگان استان قزوین نیز به شکل شایسته رسیدگی شود.
این مسئول کمیته امداد به بیمه واحدهای مسکونی مددجویان اشاره کرد و گفت: در مورد واحدهای تحت پوشش بیمه هماهنگی لازم برای حضور کارشناسان بیمه و ارزیابی خسارت های وارده در حال انجام است.
مدیرکل کمیته امداد قزوین گفت: مردم قزوین می توانند کمک های خود را از طریق مراجعه به دفاتر کمیته امداد و همچنین کد دستوری #028*8877* برای مشارکت در طرح رضوان (کمک به ساخت مسکن مددجویی) واریز کنند.
17 مرکز امدادی تحت نظارت اداره کل کمیته امداد قزوین فعالیت می کند.
9925*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.