به گزارش ایرنا رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) در این آیین با گرامیداشت یاد متفکر شهید استاد مرتضی مطهری گفت: این استاد، معلم بصیرت، علم، آزادگی و شهادت در راه علم و ایمان بود.
سید ابوالحسن نایینی با بیان اینکه در فرهنگ ایران اسلامی نام معلم مقدس است، افزود:معلمان رسالتی بزرگ بر دوش دارند و باید علاوه بر آموزش علم و دانش برای ایفای رسالت اخلاقی و دینی خود نیز گام بردارند.
وی اضافه کرد: امروز توسعه پایدار کشور در کنار علم و دانش به معرفت هم نیاز دارد و معلمان از این جهت نیز وظیفه سنگینی بر دوش دارند.
رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره)، همچنین از تلاش تمام اساتید دانشگاه در آموزش دانشجویان، پژوهش و پیشبرد امور دانشگاه تقدیر کرد.
در ادامه این مراسم عبدالرزاق حسامی فر از گروه آموزشی فلسفه، پرویز آزادی از گروه علوم قرآنی و حدیث، مریم درگاهی از گروه شیمی، افسانه ده بزرگی از گروه زمین شناسی، منصور یخچالیان از گروه عمران، مرتضی محمدی از گروه کامپیوتر، علیرضا اردکانی از گروه عمران- خاک و پی، نوید غفارزاده از گروه برق -قدرت، رحیم حداد از گروه بیو تکنولوژی و فریبرز کریمی از گروه معماری مورد تجلیل قرار گرفتند.
7388* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.