فرماندار شهرستان آبیک گفت: درب فرمانداری شهرستان آبیک روی صنعتگران باز است و نباید هیچ صنعتگری پشت درب مسئولان بماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در جمع کارگران شرکت نوآور ارتباط صنعت شهرک صنعتی کاسپین دو شهرستان آبیک اظهار کرد: در شهرک صنعتی کاسپین دو مدیرانی نسبت به احداث و اداره شرکت‌ها و واحدها اقدام کرده‌اند که اهل فن و و از جنس کار هستند و عمر خود را در صنعت و تولید با مضایق، کمبودها، تنگناها، کاستی‌ها، ضعف‌ها و قوت‌های کار و تولید سپری کرده‌اند و این مسائل را لمس کرده و چشیده‌اند.

وی افزود: رهبر انقلاب بر اساس پیش مطالعات و اشرافیت به مسائل و مشاوره‌هایی که به ایشان تقدیم می‌شود، امسال را سال رونق تولید نامگذاری کرده‌اند تا به‌عنوان مهم‌ترین و جدی‌ترین دغدغه مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

فرماندار شهرستان آبیک با بیان اینکه برای تولید داخلی نیازبه عزم جدی و راسخ داریم، ادامه داد: پس از خروج امریکا از برجام و اِعمال تحریم‌های جدید علیه کشور از نظر اقتصادی شرایط بسیار سختی حاکم شد.

احمدپور اضافه کرد: برخی از شرکت‌ها دنبال تعدیل نیرو هستند که مشکل کارآفرینان و صاحبان صنایع نیست بلکه بخش عمده‌ای مشکلات به تامین مواد اولیه و تخصیص ارز و دیگر مسائل بازمی‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران شرکت نوآور ارتباط صنعت با اتکا به خودباوری و یقین به توانمندی نیروهای انسانی اتفاقات خوب مبارکی را در این شرکت رقم زده‌اند.

این مسئول اذعان کرد: برخی مشکلات توسط متخصصان داخلی کشور قابل رفع است و برخی صنایع ظرفیت تولید در کشور را دارند که بر اساس داشته‌ها و اتکای به نیروهای داخلی می‌توان به نتایج مورد نظر دست یافت.

فرماندار شهرستان آبیک افزود: بسیاری از متخصصان شرکت‌ها از نیروهای ایرانی هستند که بیانگر هوش و استعداد ایرانی‌ها است.

احمدپور ادامه داد: درب فرمانداری شهرستان آبیک به روی هیچ صنعتگران باز است و نباید هیچ صنعتگری پشت درب مسئولان بماند.

وی اضافه کرد: کارگران لازم است با وجدان کاری و انضباطی که برای خود تعریف می‌کنند کار خود را به پیش ببرند چرا که موفقیت شرکت موفقیت کارگران محسوب می‌شود.

با حضور مسئولان و خبرنگاران، به کارگران شرکت نوآور ارتباط صنعت به مناسبت روز کارگر شاخه گل اهدا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.