به گزارش ایرنا محمد در افشانی عصر پنجشنبه در اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم، فیلمنامه و عکس قزوین افزود:یکی از رویکردهای مدیریت شهری به ویژه در شورای پنجم از همان ابتدای فعالیت، حمایت از هنر و هنرمندان بوده و در این راه برنامه های مختلفی را نیز اجرا کرده است.
وی با اشاره به برخی از این اقدامات اضافه کرد: ساخت نخستین خانه تئاتر قزوین که از سال گذشته عملیات اجرایی آن در بوستان ملت آغاز شد هم اکنون با سرعت قابل توجهی به پیش می رود و امیدواریم هرچه زودتر این ظرفیت هنری بزرگ جهت حضور هنرمندان و هنردوستان افتتاح شود.
در افشانی ادامه داد: همچنین خانه هنرمندان قزوین نیز در محل قبلی مرکز اسناد در هفته فرهنگی سال 97 قزوین افتتاح شد و امیدواریم با تصویب اساسنامه آن به زودی زمینه تجهیز و آغاز فعالیت آن فراهم شود.
وی گفت: در این جشنواره نیز سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تمام تلاش خود را جهت حمایت از هنرمندان به کار بست تا گام های موثری در جهت اعتلای هنر فیلم و عکس برداشته شود.
رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین اظهار داشت: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه های فرهنگی بتوانیم هنر قزوین را در رشته های مختلف بومی سازی کنیم تا از این طریق ضمن احیای دوران طلایی هنر قزوین در دهه شصت زمینه معرفی استعدادهای هنری این شهر به کشور و دنیا فراهم شود.
وی خاطرنشان کرد: با برپایی این جشنواره ها، به ویژه در حوزه فیلمنامه نویسی با کشف استعدادهای جوان، از آثاری که معرف ظرفیت های هنری قزوین باشد حمایت مادی و تجهیزاتی خواهد شد.
در افشانی افزود: خوشبختانه هم افزایی خوبی بین دستگاه های فرهنگی استان وجود دارد که باید از آن جهت ارتقای برنامه های هنری نهایت استفاده شود.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.