عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در جلسه معارفه مدیرعامل جدید شرکت پخش فرآورده های نفتی استان در سخنانی بیان داشت: قزوین به دلیل صنعتی و کشاورزی بودن از استان های مهم و حساس در حوزه سوخت و مصرف فرآورده های نفتی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، عبدالمحمد زاهدی در جلسه معارفه مدیرعامل جدید شرکت پخش فرآورده های نفتی استان در سخنانی بیان داشت:قزوین استانی صنعتی و کشاورزی است که این ظرفیت مشتریان زیادی را در حوزه سوخت و فراورده های نفتی موجب شده است.

وی افزود: از طرف دیگر به دلیل نزدیکی استان قزوین به منطقه غرب کشور مساله قاچاق سوخت از موضوعات مهم و جدی در استان است.

استاندار قزوین با اشاره به تردد خودروها در محورهای مواصلاتی استان تصریح کرد:استان قزوین بعد از استان البرز بیشترین تردد خودرویی را در سطح کشور دارد بگونه ای که در سال ۹۷ بالغ بر ۳۳۰ میلیون تردد خودرو در محورهای ارتباطی استان ثبت شده است.

زاهدی گفت: در تعطیلات نوروزی امسال ۲۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تردد خودرویی در استان ثبت شده و روزانه یک میلیون و ۶۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان تردد می‌کنند.

استاندار قزوین با اشاره به بحث قاچاق سوخت در کشور و استان خاطر نشان کرد: تا زمانی که اختلاف قیمت فرآورده‌های نفتی در فاصله بین مرزهای داخلی و خارجی وجود داشته باشد قطعا مساله قاچاق سوخت به عنوان یک چالش   وجود دارد که این موضوع در دولت ها و مجالس مختلف مطرح بوده و از گذشته نتوانسته ایم یک تصمیم و برخورد منطقی و معقول با قیمت این کالای استراتژیک داشته باشیم .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.