به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی در جریان بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین و یک واحد در جاده قزوین-رشت افزود: رونق بخشی به تولید بدون تسهیل در کار تولیدکنندگان و رفع موانع پیش روی صنعت ممکن و میسر نیست.
وی در ادامه از بانک ها خواست تا کمک های خود به بخش تولید را تقویت کرده و پشتیبانی از صنعت را یکی از اولویت های اساسی خود بدانند.
زاهدی در ادامه دستورات لازم را در خصوص رفع مشکل واحدهای تولیدی بازدید شده به مدیران اجرایی مربوطه صادر کرد.
استاندار قزوین در جریان بازدید از شهرک صنعتی کاسپین از شرکت های نگین زره تولید کننده انواع رنگ پوششی و صنعتی با اشتغال 100 نفر، طرح صنعتی در حال تولید آزمایشی صنایع شیمیایی رنگین پارسیان تولید کننده رنگ و رزین های تخصصی با سرمایه گذاری 280 میلیارد ریال و سروش طراوت تولید کننده مواد آرایشی و بهداشتی (برند سروینا) با اشتغال 250 نفر بازدید کرد.
وی همچنین از شرکت بلور گمین واقع در جاده قزوین-رشت نیز بازدید نمود.
این شرکت ها در زمینه تامین سرمایه در گردش و تسهیلات، مسایل مالیاتی و بیمه ای دارای مشکلات و نیازهایی بودند که درخواست های خود را به آگاهی استاندار قزوین رساندند.
منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، سعید نبیل رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت، مصطفی پورامیدی مدیرکل امور مالیاتی قزوین، حمیدرضا خانپور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین به همراه فرماندار آبیک و سرپرست فرمانداری قزوین نیز در این بازدیدها استاندار را همراهی می کردند.
9905*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.