به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، عبدالحمد زاهدی روز چهارشنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی این استان، افزود: قزوین به لحاظ موقعیت خود توانسته ظرفیت فعلی مشتریان خود را در حوزه سوخت و فرآورده های نفتی ایجاد کند.
وی ادامه داد: همچنین به دلیل نزدیکی قزوین به غرب کشور مساله قاچاق سوخت به عنوان یکی از معضلات مهم، در کانون توجه برنامه ریزی های استان قرار گرفته است.
استاندار قزوین با اشاره به تردد میلیونی خودروها در راه های ارتباطی استان، افزود: قزوین پس از استان البرز بیشترین میزان تردد جاده ای کشور را به خود اختصاص داده تا جایی که سال گذشته بالغ بر 330 میلیون دستگاه خودرو از جاده های آن عبور کرده اند.
به گفته زاهدی، در تعطیلات نوروزی امسال نیز 26 میلیون و 700 هزار تردد خودرویی در استان به ثبت رسید و در عین حال نیز روزانه یک میلیون و 600 هزار خودرو در راه های ارتباطی آن تردد می کنند.
این مقام عالی استان تصریح کرد: بخش سوخت و فرآوده های نفتی استان حوزه پرکار و پرمشغله ای بوده تا جایی که مسایل تولید، حمل و نقل و حتی سلامت انسان را تحت تاثیر خود قرار می دهد.
استاندار قزوین با اشاره به بحث قاچاق سوخت در کشور و استان، گفت: تا زمانی که اختلاف قیمت فرآورده های نفتی در فاصله بین مرزهای داخلی و خارجی وجود داشته باشد به طور قطع این مساله به عنوان یک چالش وجود خواهد داشت و این موضوع در دولت و مجلس مطرح بوده چرا که تاکنون نتوانسته ایم تصمیم و برخورد منطقی و معقولی را با قیمت این کالای استراتژیک داشته باشیم.
زاهدی یادآور شد: تغییر سیاست ها به تبع جا به جایی دولت ها از دیگر مسایلی بوده که کار ساماندهی و مدیریت مصرف و قیمت فرآورده ای نفتی را سخت و پیچیده می کند.
در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های محمد شرفی، ابراهیم دژپسند به عنوان مدیر جدید شرکت پخش فرآورده های نفتی استان قزوین معرفی شد.
8054/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.