به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین حجت الاسلام سید مهدی حسینی روز چهارشنبه افزود: به دنبال وقوع سیل ویرانگر در برخی مناطق کشور و خسارات جانی و مالی وارده و تأکید مقام معظم رهبری برای کمک‌ به سیل زدگان، کارکنان این دستگاه با اهدای یک روز از حقوق خود در مجموع به مبلغ 48 میلیون ریال به هموطنان سیل زده، در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.
وی اضافه کرد: کمک‌های اهدایی کارکنان به حساب تعیین شده از طرف جمعیت هلال احمر استان واریز شده تا طبق اولویت نیاز، به نفع مردم سیل زده استان‌های درگیر سیل هزینه شود.
حجت الاسلام حسینی همچنین از صدور مجوز اجرای موسیقی سنتی به دو گروه موسیقی سارنگ و هخامنش با مشارکت این اداره کل، جهت حمایت در مجموع به مبلغ 80 میلیون ریال توسط سرپرستان گروه ها به سیل زدگان خبر داد.
وی افزود: به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق سیل‌زده و پرکردن اوقات فراغت و سرگرمی کودکان، این اداره کل اقدام به اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و اهداء کتب کودک و نوجوان با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین به مناطق سیل زده لرستان کرده است.
7388/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.