به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی قزوین، سرهنگ مهدی حاجیان روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: ماموران انتظامی توانستند در فروردین ماه سال جاری سه دستگاه موتورسیکلت، هفت دستگاه خودرو و سه دستگاه دوچرخه سرقتی را کشف کنند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصد افزایش داشته است.
وی به کشفیات مواد مخدر اشاره کرد و گفت: در فرودین ماه سال جاری چهار کیلو و 300 گرم انواع مواد مخدر توسط پلیس نیروهای انتظامی قزوین کشف شد.
سرهنگ حاجیان همچنین تصریح کرد: در اجرای طرح های پاکسازی مناطق آلوده 188 نفر معتاد، 40 نفر قاچاقچی و 20 نفر خرده فروش دستگیر شدند.
فرماندهی انتظامی استان قزوین در خصوص برخورد و مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار داشت: در این مدت 2 هزار و 650 ثوب البسه قاچاق در 2 عملیات پلیسی کشف و 2 نفر قاچاقچی نیز در این خصوص دستگیر شد.
این مسئول انتظامی از شهروندان خواست تا برای تامین امنیت با پلیس تعامل و همکاری داشته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با پلیس 110 تماس بگیرند.

** کشف 500 گرم مواد مخدر از نوع شیشه
سرهنگ رسول فراهانی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین نیز از کشف 500 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و همچنین دستگیری 2 نفر در آزادراه قزوین - کرج خبر داد.
به گفته این مسئول انتظامی متهمان مواد مخدر را درون یک دستگاه خودروی پراید جاساز کرده بودند که با هوشیاری عوامل انتظامی کشف و ضبط شد.
9925* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.