سعید نبیل روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد پرونده طی 21 هزار بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی استان قزوین تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
وی به برگزاری مستمر گشت های مشترک بازرسی در نوبت صبح و عصر اشاره و تصریح کرد: از ابتدای این طرح بیش از 78 مورد گشت مشترک با سایر دستگاه ها با هدف نظارت هر چه بهتر برای رعایت حقوق مصرف کنندگان در سطح بازار و واحدهای صنفی استان انجام شده است.
نبیل تصریح کرد: در مدت اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز سال 98 تاکنون 894 گزارش مردمی از طریق سامانه 124به صورت تلفنی و حضوری و ثبت در سامانه دریافت شد و توسط تیم های بازرسی سازمان صمت مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.
وی خاطر نشان کرد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی واحدهای صنفی و غیر صنفی عرضه کننده کالا و خدمات مراتب را به سامانه ارتباطی 124 این سازمان در مرکز استان و ادارات تابعه در شهرستان ها اعلام کنند تا ضمن بررسی گزارش با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قزوین یادآور شد: اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز سال 1398 از یکم بهمن ماه سال گذشته آغاز شده بود که تا 15 فروردین سال جاری در سطح استان ادامه یافت.
استان قزوین 35 هزار واحد صنفی دارد.
*6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.