مریم بهروزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس آخرین تصاویر ماهواره ای و نقشه های پیش یابی، برای امروز و فردا با گذر امواج ناپایدار میانی جو وزش باد و از بعدازظهر امروز نیز افزایش ابر در سطح منطقه را شاهد خواهیم بود.
وی ادامه داد: روز چهارشنبه با ادامه گذر امواج ناپایدار، علاوه بر افزایش ابر در برخی مناطق استان رگبارهای پراکنده و رعد و برق پیش بینی می شود.
این کارشناس هواشناسی پدیده غالب جوی استان برای فردا را وزش شدید بادهای جنوب و جنوبی غربی اعلام و یادآور شد: شدت و سرعت باد برای مناطق جنوب و غرب مانند آوج بیشتر خواهد بود.
بهروزی ادامه داد: با توجه به سرعت وزش باد، گلخانه داران استان نسبت به افزایش استحکام پوشش گلخانه های خود اقدام کنند.
وی اضافه کرد: شدت وزش باد برای روز پنجشنبه در استان کمتر خواهد شد.
این کارشناس هواشناسی با اشاره به اینکه طی هفته جاری شاهد هوای سرد در استان نخواهیم بود،افزود: برای پایان هفته ورود سامانه بارشی جدیدی پیش بینی می شود که اطلاعات آن در روزهای آینده اعلام می شود.
بهروزی خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته آوج با هفت و شهرهای قزوین و رازمیان با 26 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک ترین و گرم ترین مناطق استان بودند.
وضعیت جوی استان قزوین را 10 ایستگاه سینوپتیک اصلی و تکمیلی، سه ایستگاه اقلیم شناسی، 33 ایستگاه باران سنجی مکانیکی و سه ایستگاه خودکار جاده ای ثبت و گزارش می کنند.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.