به گزارش ایرنا، فریبرز کریمی روز شنبه با اشاره به اینکه رویکردها در حوزه بازآفرینی باید مشخص باشند،ادامه داد: باز آفرینی و ورود به آن موضوع جدیدی است که باید گروه‌های هدف در آن مورد شناسایی کامل قرار گیرند.
رئیس دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) اظهار داشت: در اجرای بازآفرینی شهری باید با در نظر گرفتن همه ابعاد، به دنبال ارتقای کیفیت زندگی شهروندان باشیم.
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین نیز در این نشست گفت: همراهی جامعه هدف یکی از موضوعات مهم در حوزه بازآفرینی است که برای رسیدن به این مرحله نیازمند ارائه آموزش‌های لازم نیز هستیم.
رافع ناصری فر افزود: آشنایی با مفاهیم و برنامه‌های جامع اقدام مشترک در بازآفرینی شهری پایدار از جمله اهداف ایجاد ایجاد این کمیته اعلام شده است.
وی با اشاره به تشکیل کمیته آموزش و ترویج استان،اظهار داشت: تاکنون میزان مشارکت شهرداری ها، سمن ها، دهیاری ها و دانشگاه ها در برگزاری دوره‌های آموزشی این کمیته در استان حائز اهمیت و راضی کننده بوده است.
وی حمایت از پایان نامه های آموزشی را از جمله اهداف این کمیته دانست و یادآور شد: توجه و پرداختن به این موضوع در راستای اجرای برنامه های توانمند سازی صورت می‌گیرد.
ناصری فرد با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی بازآفرینی پایدار شهری محله های ناکارآمد شهری، گفت: این کارگاه در شهر الوند برای تمامی اعضای ستاد و روسای ادارات این شهرستان جهت تفهیم و آشنایی هر چه بهتر موضوع بازآفرینی، ضرورت و اهمیت آن با حضور اساتید وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.
وی، میزان اعتبارات سال 97 این کمیته در بخش‌های توسعه محله، تبصره 18 و توانمندسازی را بالغ بر 2 میلیارد و 636 میلیون ریال اعلام کرد.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.