با در خواست رئیس اداره حفاظت محیط زیست تاکستان و دستور فرماندار جلسه اضطراری کمیته فرعی کارگروه مدیریت پسماند شهرستان تاکستان با دستور فرماندار درمحل فرمانداری تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد جلیلوند رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان تاکستان با اعلام این خبر گفت: در جلسه  موضوعات ساماندهی و پوشش دهی جایگاه های قبلی زباله در سطح شهرستان تاکستان با تاکید بر جایگاه زباله شهر تاکستان و مدیریت نخاله های ساختمانی شهر تاکستان و نحوه انتقال پسماندهای عادی شهرستان به سایت پسماند شهرداری قزوین با ارائه آمار دقیق مقدار تناژ پسماند شهرها و بخش ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت،

جلیلوند گفت: با توجه به ورود سیلاب اخیر رودخانه شنین به جایگاه سابق زباله شهر تاکستان اعضای جلسه بازدید میدانی از وضعیت جایگاه و محل بارگیری پسماند و نحوه عملکرد آن داشتند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست تاکستان اظهار کرد: در پایان با دستور فرماندار تاکستان مقرر شد تمامی اعضا بانگاهی ویژه و بسیج نمودن تمامی امکانات به حل مشکلات مربوط به مدیریت زباله ونخاله در شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند وبا افرادی که اقدام به تخلیه زباله و نخاله در محلهای غیر مجاز مینمایند بر خورد جدی شود.

جلیلوند در پایان اعلام کرد:  اداره حفاظت محیط زیست  در صیانت از حقوق عمومی به هیج وجه کوتاه نخواهند آمد و با متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.