شهرام رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این محصولات شامل گوشت گرم و منجمد گوساله و گوسفند، گوشت گرم و منجمد مرغ، تخم مرغ، برنج، شکر و میوه (سیب و پرتقال) بوده است.
مدیر بازرگانی جهاد کشاورزی قزوین به تفکیک محصولات اساسی توزیع شده در سال قبل با قیمت تنظیم بازار در سطح استان اشاره کرد و گفت: سال گذشته 680 تن گوشت منجمد گوساله و گوسفند و همچنین 220 تن گوشت گرم گوساله و گوسفند در قزوین توزیع شد.
وی اظهار داشت: در مدت یاد شده همچنین 700 تن مرغ گرم و 600 تن مرغ منجمد نیز به قیمت تنظیم بازار در قزوین توزیع شد.
مدیر بازرگانی جهاد کشاورزی قزوین همچنین از توزیع 1721 تن برنج،2931 تن شکر و 300 تن تخم مرغ در سال گذشته با قیمت تنظیم بازار در استان خبر داد و گفت: در ایام پایانی سال و نوروز نیز با همکاری سازمان تعاون روستایی شاهد توزیع 1205 تن پرتقال و 989 تن سیب بودیم.
این مسئول همچنین گفت: محصولات یاد شده شامل کالاهای اساسی و مایتحتاج عمومی مردم بوده اند که تقریبا بین 15 تا 25 درصد زیر قیمت بازار عادی عرضه شدند.
رحمانی با بیان اینکه محصولات یاد شده با هدف کنترل قیمت بازار و تسهیل در دسترسی مردم به کالاهای اساسی توزیع شدند،افزود: ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی استان در سال جاری نیز برای کمک به تامین کالاهای اساسی تمهیدات لازم را اتخاذ کرده است.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.