به گزارش ایرنا، ابوالفضل یاری روز شنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خاطر نشان کرد: قزوین سال گذشته در حوزه کسب و کار جزو 15 استان آخر کشور قرار گرفت و این مساله بیانگر آن است که باید در سال جاری با توجه به شعار سال در بخش رونق تولید بیش از گذشته تلاش کنیم.
وی با اشاره به اینکه شورای معاونان استان سال گذشته تاکید فراوانی در حوزه گردشگری داشته است، تاکید کرد: در سال 97 توجه به حوزه گردشگری برای توسعه استان در دستور جدی کارها قرار گرفت اما متاسفانه هیچ عملکرد قابل قبولی در این بخش به عمل نیامد.
یاری ادامه داد: برای سال جدید ضمن توجه به واحدهای تعطیل، نیمه تعطیل و در معرض خطر، توجه ویژه ای به حوزه گردشگری استان قزوین خواهد شد و برنامه ریزی های مدونی در این راستا صورت خواهد گرفت.

***سرمایه گذاران جدید به تسهیلات رونق تولید نیازمند هستند
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان نیز در این جلسه اظهار داشت: سال گذشته 163 سرمایه گذار جدید در استان جذب شدند که بدون شک برای تکمیل طرح های خود به تسهیلات دولتی نیازمند خواهند بود.
حمیدرضا خانپور تاکید کرد: با توجه به اینکه قرارداد شرکت های حاضر در شهرک های صنعتی براساس قانون به عنوان یک سند رسمی معتبر شناخته شده است، از بانک ها درخواست داریم تا دفترچه قرارداد واحدهای تولیدی را به عنوان ضمانت هنگام واگذاری تسهیلات مورد توجه قرار دهند.
در ادامه این نشست به مشکلات 2 واحد تولیدی اشکان چینی و بلور گمین رسیدگی و تصمیمات لازم در خصوص آنها اتخاذ شد.
استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی دارد.
8054* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.