اصغر گونجی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افرود: با وقوع سیلاب در استان لرستان کار بازسازی 2 شهر نورآباد و هفت چشمه به همراه 443 روستای این مناطق به قزوین واگذار شد که تیم های ارزیاب این نهاد با کار ارزیابی 330 روستا عملیات آواربرداری از واحدهای تخریبی را از امروز آغاز کردند.
وی با اشاره به حضور شبانه روزی 30 تیم ارزیاب بنیاد مسکن قزوین به همراه ماشین آلات سنگین در مناطق سیل زده استان لرستان، تاکید کرد: تاکنون 780 واحد در شهر نورآباد و چهار هزار و 329 واحد در روستاهای این شهرستان مورد ارزیابی قرار گرفته که از این تعداد یک هزار و 923 واحد احداثی و 2 هزار و 343 واحد تعمیری هستند.
به گفته وی ، در حال حاضر نیز آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در حال بازدید از مناطق سیل زده شهرستان نورآباد استان لرستان است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قزوین تاکید کرد: با توجه به اینکه عملیات احداث واحدهای زلزله زده استان کرمانشاه از سوی این نهاد تا کمتر از یک ماه دیگر به پایان می رسد تیم های عملیاتی حاضر در آن استان به سرعت در مناطق سیل زده لرستان جهت احداث واحدهای یاد شده مستقر خواهند شد.
6101* 8054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.