مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: مشکلات انجمن‌های فرهنگی و هنری قزوین شناسایی شده و برای رفع آنها تلاش می شود.

به‌گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام سید مهدی حسینی روز پنجشنبه در دیدار با مدیران انجمن‌های فرهنگی و هنری استان قزوین افزود: باید همراهی و هماهنگی لازم بین نهادهای مرتبط با انجمن ها برقرار شود تا با حفظ سرمایه ها و ظرفیت های مختلف آنها عملکردی موثر از انجمن های استان شاهد باشیم.

وی با بیان اینکه انجمن های توانمند آبروی فرهنگ و ارشاد هستند، افزود: امیدواریم انجمن ها پای کار آمده و کمک کنند تا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به یک مجموعه پویا و فعال تبدیل شود.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اهمیت وحدت و یکپارچگی در محیط کاری بیان کرد: اختلاف سلیقه ها نباید موجب دلخوری و جهت گیری‌های خاص در فعالیت های اداری شود و از این رو از کارکنان و انجمن های مختلف فرهنگی انتظار می رود در کنار یکدیگر فعالیت های موثری داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان قزوین گفت: متاسفانه طی سال‌های گذشته سلیقه‌محوری و سیاست‌های غلط سبب شد تا انجمن ها و ادارات مناطق آسیب دیده و دلخوری هایی در این حوزه ایجاد شود.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: هنرمندان استان نیز تحت تاثیر این فضا قدری از فعالیت های هنری در استان دور شده اند اما تلاش می کنیم با همکاری انجمن ها که بازوان پرتلاش ارشاد هستند این کدورت ها را رفع و از حضور و توان پرشور انجمن ها بهره مند شویم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.