به گزارش ایرنا علی فرخزاد روز چهارشنبه در جلسه شورای سیاست گذاری دومین جشنواره ملی عکس دارالسلطنه و فتو ماراتن قزوین با اشاره به اینکه بخش زیادی از جشنواره را فضاهای مذهبی تشکیل داده است، افزود: باید سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه هنری نیز در جلسات آتی این جشنواره حضور یابند و از ظرفیت شورای اطلاع رسانی و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) نیز برای معرفی مسابقه در سطح ملی و بین المللی استفاده شود.
معاون استاندار تاکید کرد: استان قزوین ظرفیت های متعددی چون باغستان ها، شیرینی های سنتی و ... دارد که می توان در حاشیه این جشنواره به این موضوعات نیز پرداخت.
وی تشکیل دبیرخانه دائمی برای جشنواره ها را مهم برشمرد و گفت: می توان از ظرفیت ایجاد شده در این راستا به طور دائمی اما محدودتر و تخصصی تر استفاده کرد.
معاون عمرانی استانداری قزوین با تاکید بر اهمیت ثبت و مستند سازی آثار، اماکن و ابنیه های استان گفت:قزوین دارای آثار زیادی است که شاید امکان احیای تمامی آنها وجود نداشته باشد اما می توان آنها را به وسیله عکس ثبت و مستند سازی نمود.
فتو ماراتن قزوین همزمان با دومین جشنواره عکس دارلسلطنه 10 تا 12 اردیبهشت با هدف مستندنگاری و معرفی ظرفیت‌های پایتخت صفوی در راستای اهداف توسعه گردشگری استان برگزار خواهد شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.