رئیس کانون بازنشستگان استان قزوین گفت: متاسفانه عدم توزیع عادلانه خدمات موجب ایجاد مشکلاتی زیادی شده و بخش خصوصی در مورد تامین اعتبارات بخش درمان بازنشستگان، خدمات دهی مناسب ندارد و عملا مردم با پیگیری زیاد باید بتوانند مبلغ درمان را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، عزیزاله اسدی رئیس کانون بازنشستگان استان قزوین در نشست تشکل های جامعه کارگری که صبح امروز در دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد: متاسفانه تصمیمات دولت موجب ایجاد برخی مشکلات در بحث جامعه بازنشستگان شده است.

وی گفت: 74 هزار نفر بازنشسته در استان وجود دارد که این آمار با احتساب خانواده، 250هزار نفر می باشد که جامعه بازنشستگان استان را تشکیل می دهد و مشکلات زیادی در بحث معیشت، تامین اجتماعی و بیمه و نیز افزایش حقوق دارند.

رئیس کانون بازنشستگان استان قزوین ضمن درخواست از استاندار مبنی بر رسیدگی به بحث توزیع عادلانه سبد کالا اظهار کرد: این قشر بازنشستگان، با حداقل حقوق امرار معاش کرده و متاسفانه در اجرای تصمیمات و مصوبات مربوط به آنها، هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است که امیدواریم امسال اتفاقات خوبی در این بخش رقم بخورد.

اسدی عنوان کرد: کانون بازنشستگان استان به عنوان نماینده جامعه بازنشستگان از عملکرد مسوولان در اجرای مصوبات راضی نبوده و پیگیر رسیدگی به مشکلات این حوزه است.

وی افزود: متاسفانه عدم توزیع عادلانه خدمات موجب ایجاد مشکلاتی زیادی شده است و در همین راستا بخش خصوصی در مورد تامین اعتبارات بخش درمان بازنشستگان، خدمات دهی مناسب ندارد و عملا مردم با پیگیری زیاد باید بتوانند مبلغ درمان را دریافت کنند.

اسدی در پایان ضمن درخواست رسیدگی از سوی مدیریت استان گفت: از مدیریت  استان بعنوان نماینده دولت  می‌خواهیم کسانی را در صدر مدیریت بنشانند که عشق خدمت داشته باشند و بتوانند مشکلات مردم را رفع کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.