به گزارش ایرنا، عبدالمحمد زاهدی روز چهارشنبه در دیدار تشکل های کارگری استان قزوین با وی افزود: استان قزوین با وجود موقعیت صنعتی قابل توجه در کشور طی سال گذشته تنش خاصی در حوزه کارگری نداشت.
وی اضافه کرد: سال گذشته با توجه به افزایش قیمت ها و مسایل اقتصادی و تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی، کشور با مشکلات زیادی مواجه بود و در سال جاری نیز احتمالا با تشدید تحریم های اقتصادی مشکلات زیادی داشته باشیم.
زاهدی ادامه داد: در این شرایط ویژه، حرکت همه مسئولان، کارفرمایان، سرمایه گذاران و جامعه کارگری باید در مسیر تحقق تاکیدات مقام معظم رهبری یعنی رونق تولید باشد.
وی همچنین گفت: در این راستا همه شرکت هایی هم که امکان واگذاری به بخش خصوصی دارند باید واگذار شوند چرا که وضعیت شرکت های دولتی با چنین شرایطی ارتقا و بهبود نمی یابد.
استاندار قزوین با تاکید بر تلاش برای بهبود معیشت و وضعیت کارگران استان قزوین توسط کارفرمایان، گفت: به یقین توجه بیشتر به جامعه کارگری و نیروی انسانی رضایتمندی بیشتر و همچنین بهره وری بیشتر در تولید را در پی خواهد داشت.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: اقتصاد کشور ما به خاطر اتکا به نفت بیمار است چون با افزایش و کاهش قیمت نفت که خود به کالایی سیاسی تبدیل شده است بر وضعیت اقتصادی تاثیر خواهد گذاشت بنابراین جهت دوری از این وضعیت باید برای رونق تولید تلاش بیشتری صورت گیرد.
استاندار قزوین با بیان اینکه امسال بازدید مستمر از واحدهای تولیدی و رصد مشکلات آنها با جدیت در حال انجام است، از خانه کارگر استان نیز خواست فهرستی از کارخانجات دارای مشکل را آماده و ارایه کنند تا به مسایل آنها بیشتر رسیدگی شود.
7388*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.