به گزارش ایرنا عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در دیدار با هیات مدیره سپاه صاحب الامر (عج) استان که به مناسبت بزرگداشت روز پاسدار در سپاه استان برگزار شد، افزود: آمریکا با تروریست خواندن سپاه نشان داد که نقشه های قبلی این کشور برای مقابله با ایران جواب نداده و از سر کینه ورزی و عناد به این اقدام روی آورده است.
وی اضافه کرد:آمریکا که براساس خشونت، ترور و کشتار شکل گرفته است یک سازمان نظامی شناخته شده و قانونی کشور را تروریستی خواند و با این اقدام اوج شکست و ناکامی خود را در مقابله با ایران به نمایش گذاشت.
زاهدی افزود: اگر به زعم آمریکا سپاه تروریست است همه ما مدیران و مسئولان نیز تروریست هستیم در حالیکه هیچگاه چنین ادعایی صحت ندارد.
استاندار قزوین گفت:اگر نیروهای مسلح ایران اسلامی در کشورهای دیگر از سوریه، عراق و ... حضور دارند بدون استتثنا با درخواست دولت قانونی آن کشور است و این یک امر مرسوم در روابط بین الملل است که یک کشور از نیروی نظامی کشور همسایه کمک بخواهد.
وی گفت: آمریکا که همه گروهک های تروریستی از طالبان، القاعده، داعش و ... دست پرورده آن هستند و همه از یک جا آموزش دیده اند، سپاه پاسداران را تروریست می خواند!
زاهدی با واکاوی دلایل این این اتهام زنی، افزود: چون آمریکا و رژیم صهیونیستی خود به ترور و ترورپروری عادت کرده اند دیگر کشورها را نیز تروریست می خوانند درحالیکه مردم ایران از جریان ترور آسیب دیده اند و با ایثار و جانفشانی ها ترور را در ایران نابود کردند.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران صرفا امروز به عنوان یک نیروی نظامی فعالیت نمی کند، افزود:این نهاد امروزه در تمامی فعالیت های عمرانی، سیاسی، اجتماعی، آبادانی، فرهنگی و... فعالیت می کند و یار و مددکار مردم است.
زاهدی اضافه کرد: سپاه و بسیج طی چهل سال گذشته در حوادث مختلف هرکجا دستگاه های اجرایی ناتوان مانده و نیاز به کمک داشته اند به میدان آمده و کمک کرده اند.
استاندار قزوین افزود: به عنوان مثال سپاه استان در سیل اخیر اگرچه خود قزوین درگیر سیلاب بود و خطرات جدی تعدادی از شهرها و روستاهای استان را تهدید می کرد، خدمات رسانی به منطقه سیل زده سیمین شهر استان گلستان را برعهده گرفت و همزمان در 2 استان خدمات رسانی داشت.
زاهدی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهاد مبارکی است، ادامه داد: این نهاد نوپا در جنگ تحمیلی مقابل قویترین ارتش خاورمیانه که متعلق به صدام بود ایستادگی کرد و در هشت سال تعداد قابل توجهی از فرماندهان رده بالای آن به شهادت رسیدند.
وی گفت:چون دشمنان تاثیرگذاری و فعالیت این نهاد را در ابعاد مختلف مشاهده کرده اند وارد عمل شده و با تروریست خواندن آن نوک کینه ورزی و دشمنی را متوجه سازمان می کنند.
این مسئول با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ابتکارات امام راحل و یاران وی بود، افزود: تشکیل سپاه پاسداران در آن مقطع با تانی و تامل بیشتر شکل گرفت و به همین دلیل پایداری و ماندگاری آن را تا به امروز شاهد هستیم.
وی اضافه کرد: همین کار کارشناسی در بنیانگذاری ساختار سپاه موجب شد امروزه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری و رییس جمهوری در بین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در راس قرار داشته باشد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.