از سوی اعضای شورای‌شهر قزوین لایحه مساعدت به استان‌های سیل‌زده تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رییس شورای‌شهر قزوین در نشست علنی پارلمان محلی گفت: این مبلغ از طریق منابع اعتبارات ماده 16 برای کمک به سیل‌زدگان استان‌های گلستان و لرستان اختصاص خواهد یافت.

حکمت‌الله داودی افزود: بر اثر شدت بارش‌ها در نوروز امسال، علاوه بر جان باختن عده‌ای از هموطنان، زیرساخت‌های شهری و روستایی نیز خسارات فراوان دید که امیدواریم با کمک دولت و مردم جبران شوند.

داودی ادامه داد: در شهر قزوین نیز به دنبال پیش‌بینی هواشناسی و هشدار وقوع سیلاب، با تشکیل نشست ستاد مدیریت بحران شهرداری و برنامه‌ریزی دقیق و با تلاش شبانه روزی نیروهای شهرداری، کمترین آسیب به شهر وارد شد.

وی روز پاسدار را به همه پاسداران که نه تنها در حفظ امنیت بلکه در ایجاد زیرساخت ها و کمک به هموطنان تلاش می کنند تبریک گفت و افزود: استکبار با قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی تلاش دارد این نهاد برخاسته از مردم را تسلیم خود کند و در صدد براندازی نظام جمهوری اسلامی است ولی موفق نخواهد شد.

داودی افزود: شورای‌شهر قزوین ضمن محکوم کردن این اقدام، حمایت خود از نیروهای خدوم سپاه پاسداران را اعلام می کند.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال به سال رونق تولید افزود: امیدواریم در این سال جهت تحقق منویات رهبر انقلاب، مسئولان پا را فراتر از شعار گذاشته و وارد عمل در مسیر رونق تولید شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.