به گزارش روز سه شنبه ایرنا در این بیانیه آمده است: درشرایطی که سپاه مقتدر پاسداران به عنوان امید مستضعفان در سطح جهان نورافشانی میکند وسردار سلیمانی وسپاه قدس رهبری جبهه مقاومت را در دست داشته وخواب راحت را از استکبار جهانی وصهیونیستها سلب نموده است دولت خبیث آمریکا این نهاد انقلابی را تروریست معرفی میکند.
این درحالی است که دولت آمریکا بعنوان تروریست دولتی در تمام جنایات ضدبشری دست داشته ودر پرورش داعش وتمام‌گروههای تروریستی شریک است.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تاریخ پرافتخار ایران پدیده‌ای کم‌نظیر و شاید بی‌نظیر است.
پاسداران انقلاب اسلامی در طول چهل سال عمر پربرکت انقلاب همواره دل در گرو ولایت فقیه داشته و گوش به فرمان ولی امر مسلمین سپرده‌اند.
پاسداران در راه حفظ اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی با تاسی به آموزه‌های نهضت کربلا، حسینی‌وار از جان خویش گذشتند و حماسه‌ها آفریدند تا گزندی به انقلاب اسلامی، این یادگار مانای امام خمینی(ره) و نتیجه سال‌ها مبارزات انقلابی مردم مسلمان ایران و ثمره خون شهدای گلگون‌کفن میهن اسلامی نرسد.
پاسداران با دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و شکست داعش امروز نیز در صحنه‌های دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی سینه سپر کرده‌اند و با روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری در میدان نبرد با یزیدیان زمان پرچم عدالت‌‌طلبی عاشورا را برافراشته‌اند.
6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.