معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: با ایجاد شرایط ویژه باید بسترهای رونق تولید را فراهم کرد و در ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری گام موثری برداشت.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهرحبیبی به همراه مدیران کل تعزیرات حکومتی وگمرک استان قزوین، شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسئولان استان در بازدید از شرکت کشت و صنعت جهان شهرستان آبیک اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید، وظیفه مسئولان در عرصه تولید، کار و سرمایه‌گذاری بسیار سنگین‌تر شده که با برنامه‌ریزی‌های خوب در استان قزوین این امر محقق می شود.

وی تولید را طبق فرمایش مقام معظم رهبری، محور اقتصاد دانست و افزود: اگر به تولید بها داده شود، رونق اقتصادی ایجاد شده و مشکل اشتغال حل می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین ادامه داد: امسال نگاه‌ها در حمایت از تولید متفاوت‌تر، شرایط برای تولیدکنندگان سهل‌تر  و مشکلات از پیش پا برداشته می‌شود.

حبیبی اضافه کرد: گرچه برخی حرف و حدیث‌ها مبنی بر اینکه امسال، سال تهدید است وجود دارد اما رهبر فرزانه انقلاب فرمودند که سال فرصت‌هاست و باید فرصت‌های بی‌نظیری را برای نظام ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه با حمایت تولید و کارآفرینی می‌توان تهدیدها را به فرصت ها تبدیل کرد، خاطرنشان کرد: با ایجاد شرایط ویژه باید بسترهای رونق تولید را فراهم کرد و در ایجاد اشتغال و سرمایه‌گذاری گام موثرترین برداشت.

این مسئول بر پیگیری مشکلات موجود در شرکت کشت و صنعت جهان شهرستان آبیک قول مساعد داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.