پس از استعفای شهردار خاکعلی، علیرضا صالحی با سه رأی اعضای شورای این شهر، به عنوان سرپرست جدید شهرداری معرفی و مشغول به کار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، پس از استعفای علیرضا انصاری شهردار خاکعلی و پذیرش این استعفا از سوی پنج عضو شورای این شهر و ارسال صورت جلسه آن به فرمانداری شهرستان آبیک، علیرضا صالحی مسئول واحد امور اداری شهرداری خاکعلی به عنوان سرپرست جدید این شهر معرفی و مشغول به کار شد.

علیرضا انصاری شهردار خاکعلی که در یک دوره به مدت 1.5 سال شهردار این شهر و در پنجمین دوره شورای شهر هم بیش از دو سال شهردار خاکعلی بوده، در حال حاضر به عنوان شهردار شال از شهرهای شهرستان بوئین‌زهرا مشغول به کار شده است.

علیرضا صالحی سرپرست جدید شهرداری خاکعلی که پیش از این یک بار سرپرست این شهرداری را بر عهده داشته تا زمان تعیین شهردار جدید خاکعلی به عنوان سرپرست، شهرداری را اداره خواهد کرد.

محمد یاوری‌راد رئیس شورای شهر خاکعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: بیش از 10 گزینه غیربومی برای شهرداری خاکعلی وجود دارد که باغربالگری توسط اعضای شورای این شهر، چهار نفر در مرحله نهایی انتخاب شده و یک نفر به عنوان شهردار تعیین و به استانداری معرفی می‌شود.

وی نداشتن درآمد پایدار و محلی را از مهم‌ترین مشکلات شهر خاکعلی ذکر کرد و افزود: شهرداری را باید تعیین کنیم که بتواند در جذب سرمایه‌گذار، تسویه بدهی 40 میلیارد ریالی شهرداری خاکعلی و انجام امور عمرانی در این شهر گام‌های ارزنده‌ای بردارد.

به گزارش ایلنا، خاکعلی 14 سال است که به شهر تبدیل شده و هنوز نتوانسته به اندازه این مدت، رشد و توسعه یابد.

 می‌طلبد اعضای شورای شهر خاکعلی شهرداری را انتخاب کند که علاوه بر داشتن تعهد، توانمندی و تخصص در حوزه مدیریت شهری، بتواند درآمد پایدار برای این شهر ایجاد کند و پروژه‌های عمرانی جدیدی را برای این شهر تعریف و اجرایی کند.

همچنین نیاز است شهرداری که انتخاب می‌شود نگاه ویژه به ایستگاه آتش‌نشانی شهر خاکعلی داشته باشد چرا که یک ایستگاه آتش‌نشانی با یک دستگاه ماشین‌آلات پاسخگوی 32 روستا و حدود 17 هزار نفر جمعیت این بخش بشاریات و شهر خاکعلی نیست و تقویت این بخش ضرورت دارد.

حقوق معوقه پرسنل و خدمات شهری این شهر را که بین هفت تا هشت ماهی است به تاخیر افتاده باید توسط شهردار جدیدی که برای خاکعلی انتخاب می‌شود، پیگیری و به موقع پرداخت کند و در مجموع به وضعیت شهرداری خاکعلی که تقریبا قفل شده سر و سامان ببخشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.