به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری نماینده ولی فقیه در استان، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز دوشنبه در دیدار با اعضای جدید هیات نمایندگان اتاق بازرگانی و هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان استان قزوین با اشاره به موضوع فقر، ابراز داشت: فقیر در معنای لغوی به کسی اطلاق می‌شود که ستون فقراتش شکسته و ناتوان شده است و باید فعالان صنعت و تجارت به عنوان فرماندهان جنگ اقتصادی برای هدایت جامعه از فقر و ناتوانی به سمت توانمندی و قدرت تلاش کنند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین تاکید کرد: آن چیزی که امروز باید مروّج آن باشیم، صداقت، کالای با کیفیت، امانت داری و انصاف در قیمت‌ها است.
آیت‌الله عابدینی اظهار داشت: مراحل دریافت مجوزها در فضای کسب و کار آنقدر پیچیده و سخت شده است که افراد به دلیل آنکه فکر می‌کنند امکان دریافت مجوز را ندارند، عقب‌نشینی می‌کنند و تصمیم خود را تغییر می‌دهند.
وی با اشاره به اهمیت و ضرورت تحقق شعار سال اظهار داشت: مصرف، تولید، تجارت و رفع موانع تولید و قاچاق، قطعات جورچینی هستند که بر روی رونق تولید اثرگذار هستند و باید برای تحقق شعار سال عوامل مخرب برطرف شده و عوامل مفید تقویت شود.
خطیب نماز جمعه شهر قزوین با بیان اینکه مشکلات جدی و ساختاری در جامعه وجود دارد، تصریح کرد: یکی از مشکلات زیرساختی جامعه، جناح زدگی‌ها و سیاست بازی‌ها است که مشکلات عدیده را به وجود می‌آورد و باعث می‌شود افراد و مسئولان بر اساس منفعت خود عمل کنند.
امام جمعه قزوین با تاکید بر اینکه جامعه از رفتارهای باندی و جناحی لطمه‌های بسیاری دیده است، ادامه داد: آن چیزی که امروز گیر کار جامعه است، توجه به قواعد دینی و اسلامی است نه عناوین حزبی و جناحی چو بسیاری مواقع مشاهده کرده‌ایم در برخی موارد افرادی از حزب‌های مختلف برای رسیدن به منافع مادی با یکدیگر متحد شده‌اند.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین در ادامه سخنان خود با اشاره به اوضاع بد مردم در مناطق سیل زده، تصریح کرد: همه باید از هر قشر و در هر سطحی پای کار بیاییم و به مردم گرفتار در سیل کمک کنیم.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.