به گزارش ایرنا سعید نبیل روز دوشنبه در دومین جلسه کمیته راهبردی کمک به سیل زدگان کشور ضمن تشریح اقدامات انجام شده طی چند روز گذشته، افزود: از سازمان صمت استان امروز به عنوان متولی تولید و صنعت انتظار بالایی وجود دارد تا در مقوله کمک به هموطنان سیل زده همراهی بیشتری داشته باشد.
وی اضافه کرد:در همین راستا دومین کمیته راهبردی صنعت،معدن و تجارت استان با حضور معاونان و روسای ادارات شهرستان و با همراهی تشکل های بخش خصوصی تشکیل شده است و تا دستیابی به نتایج مطلوب و برداشتن گام های بلند برای کمک رسانی به مناطق سیل زده ادامه خواهد داشت.
این مسئول افزود: در مجموعه کمیته راهبری استان قزوین سه کارگروه فرعی متشکل از بخش صنعت، بازرگانی و اصناف و بخش معدن تشکیل شده است تا تلاش های صورت گرفته سریع تر به نتیجه برسد.
نبیل از اعلام لیست اقلام کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم سیل زده کشور از طریق هلال احمر،دفتر نمایندگی ولی فقیه استان،سپاه پاسداران، کمیته امداد و... خبر داد و گفت: امیدواریم بخش های مختلف مجموعه صمت استان و تشکل ها بتوانند با وحدت رویه و اولویت بندی های اعلام شده به صورت متمرکز و برنامه ریزی شده نسبت به جمع آوری اقلام اقدام کنند تا در اولین فرصت برای ارسال کالاها برای مناطق سیل زده اقدام شود.
وی گفت: تمامی اقدامات انجام شده در این راستا داوطلبانه و به صورت خودجوش صورت می گیرد و امیدواریم بتوانیم در راه رضای حضرت حق گام های بلندی را برداریم.
استان قزوین سه هزار و 600 واحد تولیدی دارد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.