به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار ابوالفضل طاهرخانی روز دوشنبه در نشست خبری به منظور تبیین عملکرد سپاه قزوین در مناطق سیل زده کشور افزود: نیروهای زمینی و پشتیبانی سپاه همواره در مناطق سیل زده حضور دارند و اقدامات نرم افزاری و سخت افزاری آنها در این مناطق همچنان ادامه خواهد یافت.
طاهرخانی با بیان اینکه وظیفه امدادرسانی به گلستان برعهده سپاه قزوین گذاشته شده است، یادآور شد: هماهنگی های لازم برای ارسال کمک های بیشتر به استان های لرستان و خوزستان ادامه دارد.
این مسئول نظامی گفت: کمک به مردم سیل زده کشور یک وظیفه انسانی و دینی است و سپاه پاسداران برای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره پای کار باقی خواهد ماند.
وی با اشاره به دلایل حضور نیروهای سپاه در مناطق سیل زده، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نوع اقدامات را نه بر پایه نظامی بلکه به منظور پاسداری از انقلاب اسلامی انجام می دهد و وظیفه دارد که در شرایط بحرانی از انقلاب و نظام اسلامی دفاع کند.
طاهرخانی با بیان اینکه در بارش های اخیر کمترین خسارت را در استان قزوین شاهد بودیم٬ اظهار داشت: همدلی و هم افزایی لازم میان دستگاه های اجرایی استان به حدی بالا بود که اقدامات لازم برای کاهش خسارات و تلفات در سریع ترین زمان ممکن انجام شد.
این مسئول گفت: طی بارندگی های اخیر در استان قزوین تمام مرخصی های نیروها لغو شد و همچنین جلسات مشترکی با ستاد مدیریت بحران استان برای کمک به دستگاه های اجرایی برگزار گردید.
9925* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.