به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی در آیین آغاز سال کاری جدید که در سالن عدالت دادگستری قزوین برگزار شد، گفت: شرایط اقتصادی کشور بسیار حساس بوده و دشمن برای مقابله با نظام اسلامی با تحریم ها و توطئه های گوناگون جنگ اقتصادی را در پیش گرفته است.
وی گفت: باید در این شرایط بسیار هوشیار باشیم و با حمایت از تولید، صنعت و توان داخلی کشور برای مقابله با هجمه ها و توطئه های دشمنان اقدام کنیم.
این مقام قضایی استان اظهار داشت: انتخاب شعار رونق تولید از سوی رهبر فرزانه انقلاب بسیار آگاهانه و در راستای حمایت همه جانبه مسئولان و مردم از صنعت و تولید داخلی است و همه باید برای تحقق آن به میدان بیایند و این امر نیازمند عزمی ملی و روحیه ای جهادی است.
حجت الاسلام و المسلمین قدرتی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش مضاعف مردم و مسئولان شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری به رونق تولید نامگذاری شد، تحقق یابد و دستگاه قضایی استان نیز در جهت تحقق آن تمام تلاش خود را همانند گذشته به کار خواهد گرفت.
رییس کل دادگستری قزوین افزود: همه باید تحقق شعار سال را برای خود یک تکلیف شرعی بدانیم چون حمایت از تولید داخلی موجب رونق و گردش چرخ اقتصاد خواهد شد و کاهش بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی را در پی خواهد داشت.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.