رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: هر چه بیشتر به مردم خدمت کنیم، مردم به نظام دلگرم تر خواهند شد و باید همواره این موضوع را در خاطر داشته باشیم که مدارا کردن با مردم امر مهمی است و ما باید در مقابل مردم امانتدار باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین قدرتی در آیین آغاز سال کاری جدید که در سالن عدالت دادگستری قزوین برگزار شد، گفت: از زحمات همه شما همکاران قضایی و اداری در سال گذشته تقدیر و تشکر می کنم که با تلاش و کوشش کارنامه قابل قبولی را برای دادگستری استان به ارمغان آوردید و آرامش و امنیت موجود که در استان حاکم است ثمره تلاش های مضاعف و جدیت شما در عرصه های گوناگون است.

وی افزود: امیدوارم سال جدید نیز همانند گذشته با گام‌هایی استوار برای احقاق حق و تحقق عدالت و همچنین خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و دقیق‌تر به مردم شریف استان حرکت کنید و در این مسیر از همه توان و ظرفیت فردی و سازمانی به خوبی استفاده کنید.

مقام ارشد قضایی استان خاطر نشان کرد: یکی از راه‌های جذب رحمت الهی خدمت به مردم است چراکه رافت به خلق خدا رضایت الهی را در پی خواهد داشت و باید دست در دست هم دهیم و بزرگترین خدمت که همان خدمتگذاری به مردم است را به شایستگی ادا کنیم.

رییس کل دادگستری استان قزوین در ادامه تصریح کرد: هر چه بیشتر به مردم خدمت کنیم، مردم به نظام دلگرم تر خواهند شد و باید همواره این موضوع را در خاطر داشته باشیم که مدارا کردن با مردم امر مهمی است و ما باید در مقابل مردم امانتدار باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی گفت: شرایط اقتصادی کشور بسیار حساس است و دشمن در مقابله با نظام اسلامی جنگ اقتصادی را در پیش گرفته است و با تحریم ها و توطئه های گوناگون به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب است و باید در این شرایط بسیار هوشیار باشیم و بهترین راه مقابله با هجمه‌ها و توطئه‌های دشمن تقویت و حمایت از تولید، صنعت و توان داخلی کشور است.

این مقام قضایی استان اظهار داشت: انتخاب شعار "رونق تولید" از سوی رهبر انقلاب بسیار آگاهانه و در راستای حمایت همه جانبه مسئولان و مردم از صنعت و تولید داخلی است و همه باید برای تحقق آن به میدان بیایند و این امر نیازمند عزمی ملی و روحیه ای جهادی است.

حجت الاسلام والمسلمین قدرتی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش مضاعف مردم و مسئولان شعار سال که از سوی رهبر  سال "رونق تولید" نام‌گذاری شد، تحقق یابد و دستگاه قضایی استان نیز در جهت تحقق شعار سال تمام تلاش خود را همانند گذشته به کار خواهد گرفت و در این مسیر نیز آمادگی کامل را داریم.

رییس کل دادگستری قزوین در پایان افزود: همه باید تحقق شعار سال را برای خود یک تکلیف شرعی بدانیم چون حمایت از تولید توان و ظرفیت داخلی موجب رونق و گردش چرخ اقتصاد خواهد شد و این امر کاهش بسیاری از معضلات و اسیب های اجتماعی را در پی خواهد شد و این موضوع از اولویت‌های اصلی دستگاه قضایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.