افشین پیرنون روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تردد که از اطلاعات دریافتی 59 سامانه تردد شمار استخراج شده، مربوط به بازه زمانی 25 اسفند پارسال تا 16 فروردین ماه امسال بوده است.
به گفته این مسئول، آمار کل ترددهای ثبت شده در 16 فروردین ماه نیز امسال یک میلیون 185 هزار و 379 وسیله نقلیه بوده است.
وی ادامه داد: متوسط نرخ جریان ترافیک (تعداد کل خودروهایی که در یک ساعت از یک مقطع عبور می کنند) در سطح کل راه های ارتباطی استان در این ایام برابر 783 وسیله نقلیه در ساعت بوده و بیشترین متوسط نرخ جریان ترافیک نیز در این ایام نیز به آزاد راه کرج - قزوین با 2 هزار و 519 وسیله نقلیه در هر ساعت اختصاص داشته است.
پیرنون، متوسط سرعت تردد در آزاد راه های استان را 87 کیلومتر و متوسط سرعت در سایر جاده ها را 71 کیلومتر در ساعت اعلام و یادآور شد: بیشترین متوسط سرعت طی مدت یاد شده در این ایام نیز با 101 کیلومتر در ساعت مربوط به آزادراه قزوین - زنجان بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین همچنین یادآور شد: رانندگان و مسافران باید برای یک سفر ایمن در طول سال قبل از حرکت به سایر استان ها و به منظور مدیریت سفر خود با بهره مندی از سامانه پیام کوتاه 141 از آخرین وضعیت راه ها اطلاع حاصل کنند.
وی خاطرنشان کرد: این سامانه از طریق نرم افزار 141 نیز قابل دسترسی بوده و از طریق برنامه بازار یا تارنمای www.141.ir به صورت رایگان قابل دریافت و نصب بر روی گوشی های تلفن همراه نیز هست.
8054*3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.