به گزارش ایرنا روح الله بابایی صالح روز شنبه در نشست شورای اداری استان که در استانداری برگزار شد، افزود: مقام معظم رهبری بزرگواری کرده و هرسال نامگذاری سال را به عنوان شعار سال مطرح می کنند در حالیکه این نامگذاری فرمان حکومتی برای کارگزاران نظام است و باید خدمتگذاران مردم با عزم جدی برای اجرایی کردن آن اقدام کنند.
وی اضافه کرد: باید قبل از هر چیزی از میزان اجرای فرمان سال قبل ارزیابی داشته باشیم و ببینیم چقدر در حمایت از کالای ایرانی حمایت کرده و گوش به فرمان مقام معظم رهبری بوده ایم.
بابایی صالح افزود:در سال رونق تولید علیرغم همه تحریم ها و فشارهای اقتصادی باید با استفاده از ظرفیت بالای کشور وارد عمل شده و در سایه همدلی و همراهی با اجرای شعار سال از تحریم ها و فشارها سربلند بیرون آییم.
نماینده مردم بویین زهرا و آبیک در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: علیرغم نوسانات ارزی و فشارهای اقتصادی اوضاع کشور از جنگ تحمیلی سخت تر نیست و باید با برنامه ریزی موقت و بلند مدت و همکاری همه دستگاه ها برای عبور از این شرایط سخت اقدام کنیم.
بابایی صالح ادامه داد: در سال رونق تولید باید به کشاورزی و دامداری که استان قزوین قطب آن است بیشتر توجه شود و دستگاه های جهاد کشاورزی و آب منطقه ای درکنار کشاورزان دست به دست هم داده و برای تولید و صادرات محصولات دامی تلاش کنند.
وی گفت:قزوین از استان های صادراتی کشور است و باید دولت در سال رونق تولید با حمایت از نخبگان اقتصادی در کنار سرمایه گذاران قرار گرفته و تولید را رونق دهد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.