سرهنگ پاسدار محرمعلی والدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با اقدامات مهندسی و لایروبی در دهانه گرگانه رود به سمت دریا و همچنین تعریض کانال ها ؛ خروج آب از شهر آق قلا و گمیشان افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه میزان آب گرفتگی در شهر آق قلا و گمیشان به 25 درصد رسیده است، اظهار داشت: فروکش کردن آب نیاز به صرف زمان دارد و اگر فعالیت های سپاه پاسداران نبود این حجم آب ماه ها طول می کشید تا به طور کامل فروکش کند.
سرهنگ پاسدار والدی از ارسال بیش از 15 کامیون و نیسان کمک های مردمی به مناطق گلستان خبر داد و تصریح کرد: حضور 4 تیم فنی در حوزه برق و همچنین بکارگیری 10 دستگاه کف کش و لجن کش در این مناطق از اقدامات اولیه سپاه قزوین است.
این مسئول خاطرنشان کرد: ارسال 30 تن علوفه دامی، 15 هزار گونی خاکریز برای ممانعت از ورود آب به داخل محلات و همچنین توزیع 20 هزار بسته معیشتی بین مردم سیل زده آق قلا و گمیشان از جمله مواردی است که انجام شده است
مسئول قرارگاه امدادی سپاه صاحب الامر (عج) قزوین یادآور شد: تاکنون به واسطه کمک های مردمی قزوین و پیگیری های سپاه 36 هزار بطری آب، 35 هزار قرص نان، هزار قوطی شیر خشک و هزار جفت چکمه بین مردم آسیب دیده در مناطق سیل زده گلستان توزیع شده است.
9925/6012
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.