منوچهر حبیبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نیروهای مسلح از جمله سپاه، نیروی انتظامی و ارتش در مدیریت بحران اخیر نقش بسیار پررنگ و اثرگذاری را ایفا کردند و با اتحاد و همدلی به خوبی بحران اخیر مدیریت شد.
حبیبی اضافه کرد: طی هفته اخیر که بارشهای بی نظیری را در سطح استان شاهد بودیم، ظرف 24 ساعت 70 میلی متر باران در سطح استان بارید و اغلب رودخانه های استان طغیان کردند.
وی افزود: 15 شهر و 250 روستا تحت تاثیر بارشها قرار داشتند و اگر همکاری و همراهی مردم، آمادگی و برنامه ریزی قبلی، حضور در صحنه مدیران و مشارکت و انسجام و حضور پررنگ نیروهای مسلح از نیروهای انتظامی، سپاه، ارتش و بسیج مردمی نبود، مشکلات زیادی به وجود می آمد.
معاون استاندار قزوین با بیان اینکه حضور بسیج مردمی در مدیریت بحران اخیر بسیار اثرگذار بود، ادامه داد: این نیروها طی روزهای بارندگی خواب را برخود حرام کردند و به دلیل حضور موثر آنها علیرغم تخلیه بسیاری از منازل مسکونی و روستاها هیچ گونه سرقت و مشکلی گزارش نشد.
حبیبی اضافه کرد: باید از انسجام و همدلی بین نیروهای مسلح و دستگاه های اجرایی و امدادی که تا آخرین لحظه بحران در استان وجود داشت قدردانی کرد و در مدیریت بحران های آینده نیز به همین شکل اتحاد و انسجام را حفظ نمود.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.