به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی روز پنجشنبه در جلسه ستاد مردمی استان قزوین با محوریت کمک به سیل زدگان کشور، افزود:باید این ستاد به طور دائم لیستی از خیران و وسایل مورد نیاز در شرایط بحرانی را آماده داشته باشد نه اینکه بعد از وقوع بحران‌ها به فکر تشکیل ستاد و جمع آوری کمک ها و لیست خیران و اقلام باشیم.
وی اضافه کرد: این ستاد دائمی مردمی همیشه در همه دولت‌ها در کنار هلال احمر و دستگاه‌های خدمات رسان برای امدارسانی و کمک حضور خواهد داشت.
آیت الله عابدینی با بیان اینکه اقدامات جهادگران با مبانی بعثت رسول اکرم (ص) همخوانی دارد، اظهار داشت: باید در خصوص امدادرسانی‌ها و اقدامات انجام شده مستندسازی صورت گیرد و با رسانه ای کردن آنها همه مردم را در جریان فعالیت‌های جهادی قرار داد.
امام جمعه قزوین به ضرورت هم افزایی،همراهی و همدردی همه آحاد جامعه تاکید کرد و عنوان داشت: در وضعیت حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله باید همه توان مردمی استان را برای کمک به سیل زدگان فعال کنیم.
وی همچنین گفت: استفاده از ظرفیت نمازهای جمعه و جماعت از بزرگترین ساز و کارهای مردمی است و می‌توان از این فرصت برای جمع آوری کمک‌ها بهره برد.
آیت الله عابدینی با بیان اینکه جذب کمک از واحدهای صنعتی نیز باید جدی گرفته شود، خاطرنشان کرد: این واحدها قدرت عظیمی هستند که اگر مدیریت شوند کمک‌های قابل توجهی برای کمک به حادثه دیدگان جذب خواهد شد.
9925*6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.