به گزارش ایرنا 46 ایستگاه جمع آوری کمک برای سیل زدگان در سطح استان قزوین دایر شده است.
تاکنون کمک های غیرنقدی مردمی شامل اقلام ضروری مانند روغن، برنج، پوشاک بچه و لباس به ارزش 6 میلیارد ریال در این ایستگاه ها جمع آوری شده است.
علاوه بر ایستگاه های برپا شده در سطح شهر بسیاری از دستگاه های اجرایی و سازمان های مردم نهاد نیز به صورت خودجوش برای جمع آوری کمک های مردمی برای استان های سیل زده کشور اقدام کرده اند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت:قرار شده است کمک های جمع آوری شده در کل استان با هماهنگی هلال احمر به مناطق سیل زده ارسال شود.
حسن آصفی افزود:شامگاه دیروز 50 نفر نیروی عملیاتی شامل نجاتگر داوطلب و پرسنل در قالب 10 تیم به همراه تجهیزات تخصصی تیمی و انفرادی و 11 خوروی عملیاتی به فرماندهی حکمت الله هاشمی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین برای ارائه خدمات امداد و نجات به سیل زدگان لرستان به این استان اعزام شدند.
وی افزود: تاکنون 300 بسته غذایی 24 ساعته جهت امداد رسانی به سیل زدگان استان کرمانشاه و 700 دستگاه چادر امدادی به همراه تیم جستجو و نجات آنست ، از جمعیت هلال احمر استان قزوین به مناطق سیل زده استان لرستان ارسال شده است.
در این بازدید علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار،عبدالرضا میقانی مشاور و مدیر کل دفتر استاندار و نصرت الله علیرضایی مدیر کل روابط عمومی استانداری قزوین نیز حضور داشتند.
6101 *9925
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.