حکمت الله هاشمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تخلیه اضطراری 30 خانواده و تخلیه آب از 120 باب منزل مسکونی و اسکان 85 نفر از دیگر اقدامات تیم های امداد و نجات استان در این مدت بوده است.
وی گفت:همچنین تیم های امداد و نجات استان طی این مدت به 17 هزار و 600 تماس دریافتی از سامانه ۱۱۲ برای کمک به حادثه دیدگان سیل پاسخ داده و با تجهیزات تخصصی کامل به مناطق مختلف استان برای ارائه خدمات امداد و نجات اعزام شدند.
هاشمی اضافه کرد: طی این مدت، ۱۱۰ نجاتگر و نیرو در قالب ۴۰ تیم عملیاتی به همراه کلیه پرسنل حوزه معاونت امداد و نجات استان به منظور امدادرسانی به سیل زدگان در آماده باش کامل قرار داشتند.
این مسئول گفت: همچنین امکانات ترابری و تجهیزات تخصصی،۳۲ دستگاه آمبولانس، ۱۶ دستگاه خودرو کمک دار، ۱۲ دستگاه ست نجات و یک دستگاه قایق موتوری از جمله تمهیدات پیش‌بینی شده برای سیلاب در استان بود.
هاشمی اضافه کرد: در حالیکه شهرستانها و روستاهای استان قزوین دچار سیل شده، ۷۰۰ دستگاه چادر امدادی برای اسکان اضطراری سیل زدگان استان لرستان و ۳۰۰ بسته غذایی یک ماهه برای توزیع در بین حادثه دیدگان سیل کرمانشاه بارگیری و به استانهای هدف ارسال شد.
6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.